fredag 10 september 2021

Toppenvecka

 Redan fredag & jag har faktiskt haft en toppenvecka! Efter en tid med ganska mycket trötthet/huvudvärk så känns det så bättre när jag både känner mig piggare & gladare. Jo måndagen gick lite i trötthetens tecken men tisdag kände jag mig pigg & glad hela dagen, roligt jobb & en fin yogakurs på kvällen. Onsdag kväll fick jag plötsligt en sådan städ-lust & det gäller det att passa på för den känslan infinner sig inte varje dag! Torsdag hade jag mammografi i större grannstaden så då passade jag på att luncha med två av mina bästa vänner. Riktiga powerkvinnor som alltid ger ny energi!

Nu är det fredag & i eftermiddag bär det av till stallet i vanlig ordning innan vi fixar någon god mat & ett gott glas rött!

Jag funderar på vad som har gjort denna veckan lite bättre:

  1. Jag har lagt mig tidigt varje kväll, läst en god bok & bara njutit av att vila.
  2. Det har varit lite fart på jobbet & roliga saker som händer framåt!
  3. Jag har börjat med en ny andningsmeditation som tar 14 minuter varje morgon.
  4. Som vanligt har jag gått långa promenader med hunden på lunchen/kvällen.
  5. Tid med vänner, så viktigt!!
Nu är det bara att köra detta på repeat hela hösten😀

Hej! från jobbet

Dag 7 på meditationen i morse

Min promenadkompis!



3 kommentarer:

  1. Hej. Jag hittade just hit till din blogg och tycker den verkar trevlig. Men jag tycker att bakgrunden gör det jobbigt att läsa den.

    SvaraRadera
  2. Hej Eva, kul att du har hittat hit. Jag har mixtrat lite med bakgrunden nu. Hoppas du tycker det blev bättre.

    SvaraRadera
  3. Hej igen! Mycket bättre tack. Ska bli kul att läsa nu!

    SvaraRadera