söndag 31 maj 2009

Härlig helg

Det har varit helt underbart väder i helgen som bland annat har innehållit:
trädgårdsarbete
plantering i blomlådor av fina pelargoner
grillfest med goda vänner
morsdagsmiddag

Härligt härligt

Däremot ingen yoga.
De andra i min grupp skulle åka till Sassa Lee på helgkurs & jag var jättesugen men insåg att det inte gick då lilla M inte vill äta ur nappflaska & jag skulle vara borta ca 4 timmar i ett sträck & det är alldeles för länge. Det är så kort tid som bäbisar är små & man ammar helt & det kommer fler helgkurser i framtiden. Jag var & yogade flera gånger hos Sassa förra året. Ett härligt minne är en helgkurs i Gusselby på Bergslagens yogacenter . Jag åkte dit ensam & kände ingen men det var ett härligt gäng där, otroligt fin yogashala (bygglov från Tv 4 har varit där), god vegetarisk mat & vacker natur.

1 kommentar: