lördag 22 februari 2014

En bättre dag

Ledig igår. Började dagen med den underbara kriyan för grön energi. Trots det var inte humöret på topp. Liksom grinig & rastlös. Tog med mig tonårsbossen till Ikea & stora köpcentrumet. Varuhus brukar tömma mig på energi men kvalitetstid med tonåringen uppvägde det hela (& att jag äntligen köpte nya svarta byxor..). Idag är en bättre dag, lång promenad i ett skidspår där det fortfarande fanns lite snö, jag älskar skogen! Alldeles ensam förutom hunden så jag kunde småjogga om vartannat med att göra någon sorts gående Sat Kriya... Hoppas ni har en underbar lördag. Kram & Sat Nam
 

 

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja skogen är bästa kraftkällan för mig:-). Kram

      Radera
  2. Gillar din yogaenergi, den smittar av sig! Spring & Sat Kriya i kombo, oj wow :D
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, det är tur att jag var ensam i storskogen, ibland måste man boosta energin! Kram

      Radera
  3. Skogen är det bästa som finns (tur att jag bor i den). Och havet.

    Kram

    SvaraRadera
  4. Jag bor också nästgårds med skogen och med sjön brevid, tacksam för det! Fast ibland är det kul att hälsa på i en annan skog. Kram

    SvaraRadera