söndag 7 juni 2009


I helgen har jag bland annat provat tjusiga klänningar i en tjusig butik. Behöver en klänning till en festlighet längre fram. Insåg i provhyttens obarmhärtiga sken att det nog sitter kvar ett kilo på varje lår & en del på magen sen jag fick lilla M för snart tre månader sen. Har ingen våg men sist jag vägde mig var lilltjejen bara några veckor och då hade jag några kilo kvar till min vanliga vikt. Men man blir ju så superhungrig när man ammar & när hon somnat sent på kvällen så blir jag så sugen på grönt te och några ostmackor. Men ska inte lova att äta bättre ännu, vet hur det gick med Baddha Konasana som jag skulle göra varje dag, har inte riktigt blivit så.
I helgen har jag & sambon även tapetserat en tjusig fondvägg i stora K:s rum, grillat hemma hos vänner & idag har vi tillbringat hela dagen på en idrottsplats i Säffle. Nästan skönt att det är vardag igen & lilla M & jag får tillbringa några förmiddagar i lugn & ro här hemma innan det analkande sommarlovet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar