fredag 26 juni 2009

SOLIGT

Det har varit soligt & underbart väder. Ändå har jag inte kunnat njuta idag. Började med ett hemskt syskonbråk på förmiddagen. Fortsatte med en känsla av att jag inte hann någonting när jag satt inne & ammade & tittade längtansfullt ut på solen. Lilla M ville inte sova något & en sån liten tjej kan man ju inte ta med ut i solen. Vet att jag lever "min dröm" just nu, att jag fick en sladdis precis som jag ville, att jag får vara hemma hos barnen en tid & toppa det med fint väder. Men ändå kan man inte vara nöjd hela tiden. Känner att jag är ganska sliten då det har varit för mycket aktiviteter & för lite hjälp här hemma från resten av familjen. Men det är ju så dumt att fokusera på allt man inte hinner, när jag absolut tror på att man får det man fokuserar på.

Hann iallafall yoga en stund på förmiddagen, eller rättare sagt jag tog mig tid att yoga med lilla M på en filt brevid mig. Solhälsningar & några stående..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar