söndag 28 juni 2009

Summa summarum

Fick till en kvällsyoga idag oxå! Började inte yoga förrän vid kvart i tio för innan dess var lilla M hungrig & gnällig. Svetten rann, eller ja det var väl lite överdrivet för jag svettas inte mycket men jag blev alla fall mer klibbig än i vanliga fall. Gjorde fram till Janusirsasana A innan jag började med avslutande asanas med lite extra fokus på bryggan. Mysoregruppen som jag yogar med har bytt dag över sommaren & just den dagen kan jag inte. Nu får jag försöka att få in någon mer lång practice hemma (över en timme). Oftast har man inte så lång tid på sig att yoga hemma innan det kommer in något barn & vill något eller att lilla M är hungrig. Därför brukar jag oftast inte hinna med de avslutade rörelserna ordentligt. Men jag har tänkt att jag ska försöka fokusera extra på det i något av passen varje vecka här hemma.

Den här veckan blev det 5 träningsdagar, 3 korta pass & 2 lite längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar