torsdag 15 oktober 2009

En helt vanlig dag i oktober

Så här såg min dag ut idag:
Gick till skolan med mellan I barnvagn & hundar. Hem & ladda en tvättmaskin & bre några mackor. Packa in lilla M & barnvagnen i bilen & åka till jobbet. Har jobbat lite extra ett tag nu för en kollega är sjukskriven. Kom lagom till fikat kl 9.. Lilla M satt jättesnällt på en filt på kontoret & lekte med en miniräknare samtidigt som jag jobbade i datorn.. Sen ammade jag lite & hon somnade en timme så då gick det bra att jobba på. Vid lunchtid packade jag in i bilen & åkte hem igen. Åt lunch & skurade golvet i köket. Min pappa hämtade på skolan & jag serverade mellan I & en kompis mellanmål. Stora K & en kompis kom hem & vi fikade med mina föräldrar. Jag åkte till affären & handlade lite & passade på att lämna plast, glas mm till återvinningen. Hem & äta sopprester & förbereda ugnspannkaka till resten av familjen. Lilla M & jag åkte till en kompis till mig & fikade & grattade henne för hon har fyllt 40. Vid halv nio hämtade jag stora K & en kompis på gymnastikträning.. Gröt till lilla M & nattning i spjälsängen kl 21. Kolla mail & skriva här på bloggen. Inser nu att jag inte har hängt tvätten ännu... Fortfarande ont i halsen så yogan får vänta en dag till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar