torsdag 4 mars 2010

& idag lunchyoga

Igår var jag på träningscentret & yogade, min kära "yogakollega" leder passet. Härligt att yoga med andra men jag kände att jag hade fått en liten arbetsskada.. kunde inte låta bli att kika på de andra som yogade & när jag såg att någon gjorde fel så fick jag en sån lust att gå dit & justera lite. Fick istället stålsätta mig & koncentrera mig på min egen yoga:-). Ska fixa en vikarie några gånger till mysorepasset så jag själv kan vara med & yoga då, eftersom jag har två klasser samma dag så sliter det lite för mycket på min röst.
Idag gick jag en promenad med hundarna & lilla M på förmiddagen. Lilla M somnade ute i vagnen så då passade jag på att rulla ut mattan, gjorde 5 solhälsning A & B, alla stående, paschimottanasana & yoga mudra, tog nästan en timme. Sen var det dags för lunch. Skönt att ha kvällen fri, kunde krypa ner i soffan med pop-corn en stund innan det var dags att gå ut med hundar & hämta Stora K på gympa.




Det gäller att borsta tänderna noga, även om man bara har 6 stycken..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar