måndag 29 mars 2010

Igår hade jag sista gången på min fortsättningskurs i Ashtanga. Otroligt att sju gånger har gått så fort & så duktiga dom har blivit. Jag håller tummarna för att dom ska hitta sin egen väg i yogan & fortsätta träna. På kvällen var jag och tränade med mysoregruppen. Kändes inte helt bra, all brist på sömn senaste veckan hade nog satt sig i kroppen. Dessutom hade det hänt en grej som gjorde att jag kände mig missförstådd..kunde liksom inte släppa det när jag yogade utan tankarna spretade hit och dit. Jag stannade vid Marichyasana A & gjorde de avslutande. Ibland är det som att livet vill säga en någonting & det börjar med små tecken & fattar man inte det så slår det en i huvudet till sist, med en smäll... så att man ska fatta. Lite av den känslan fick jag & vi får se vad det leder till..Jag vet att det låter kryptiskt men jag får berätta mer längre fram.
Ikväll storhandlade jag & skjutsade barn på gymnastik men jag gjorde 5 solhälsning A & 5 B + några stående.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar