torsdag 26 januari 2012

Morgonyoga

För att inte falla in i "äta många ostsmörgåsar-panik" när jag kommer hem har jag idag ätit mellanmål. Skyr, fet isländs yoghurt, som förhoppningsvis håller blodsockret i schack. Smakar ungefär som fet cremefraiche med jordgubbssmak.
Igår kväll gjorde jag 11 minuter Sat Kriya och 11 minuter Savasana, good enough. I morse vaknade jag jättetidigt och var pigg. Händer nästan aldrig, kanske Sat Kriyan hade ett finger med i spelet. Jag studsade upp på yogamattan vid halv sex. Hade ingen lust att leta i mina papper efter en lämplig kriya så det fick helt enkelt bli Maya Fiennes dvd (för binjurarna, adrenals). Så nu har jag hela kvällen fri... Vad ska jag göra då? Hi hi det finns nog något annat jag kan pyssla med.. / Kram, Sat Nam & glöm inte att ANDAS!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar