fredag 20 januari 2012

Fjortis i huset

Det är så här man oftast ser henne. Full fokus i mobilen & mamma får inte tjuvkika...
Idag fyller Stora K 14 år, HURRA! Otroligt vad tiden går fort. Glömmer aldrig då hon föddes & jag såg henne för första gången & drabbades av den stora kärleken. Tur att man kramade henne mycket då hon var liten för nu är det mycket Integritet... Det är min största lycka att jag har välsignats med tre döttrar = en stor familj. Tacksam! Igår läste jag en artikel om yogamat i Buffé (icas tidning), kommer snart en bok, läs här!

4 kommentarer:

  1. Hurra! Så härligt med födelsedag. Och jag läste också om den boken igår i Buffe och blev så sugen på den. Kram och trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Grattis till stora flickan!
    Min stora pojke vill inte heller ha kramar längre.
    Han är som en hal ål...fast han bara är 10.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Ja det kanske var i tioårs åldern som kramarna tog slut..Men förhoppningsvis kommer dom tillbaka längre fram.. Kram

    SvaraRadera
  4. Grattis till både mor & dotter, både härligt och tufft med tonårstiden!
    Och dendär boken blev jag allt bra nyfiken på.
    Kram till dej!

    SvaraRadera