lördag 12 januari 2013

Läget på lördag

Har haft två prova-på pass på shalan. Mysigt samtal med yogavän. Men vaknade med ont i halsen. Har kurerat mig med gröna drinkar. Får bli ett kort eget yogapass idag. Min intention för januari är att yoga varje dag, prova många nya pass, lite crazy. Tänker skärpa mig framåt februari & välja ett pass som jag gör en längre period.

 
Dagens gröna drink: en halv avocado, två teskedar nässelpulver, en liten bit färsk ingefära, färsk ananas & bladspenat mixas med vatten.

3 kommentarer:

  1. Gott! Fast ingefära och honung i varmt vatten funkar bäst när jag har ont i halsen. Kram

    SvaraRadera
  2. Låter gott. Allt grönt är gott :) Krya på dig och som Marika säger, ingefära, honung, hett vatten och citron - det brukar funka vid ont i halsen.

    SvaraRadera
  3. Jo då jag kör med ingefära & varmt vatten också. Har inte hjälpt än så länge men snart hoppas jag! Kram

    SvaraRadera