söndag 6 januari 2013

Morgonyoga

Härligt när man vaknar ganska tidigt & är sugen på att yoga. Jag råkade somna igår när jag skulle lägga lilla M vid halv tio tiden. När mannen skulle lägga sig sov jag som en stock med kläderna på, det var bara att smyga upp & borsta tänderna & somna om igen.
Yogade Surya Kriya imorse. Första gången jag provar det passet. Glad att jag prenumererar på cd-skivor med yogapass från IMY. Skönt med handledning, bara att blunda & följa med i passet.
Jag har ny inspiration i köket nu. Igår provade jag en kycklingrätt härifrån (hoppade över baconet). Det blev gott.

2 kommentarer:

  1. Åh va gott det verkar! Jag saknar grädde just nu i min kost. Och det känns :)
    Skönt att du fått till din morgonyoga, här är det eftermiddag och många är på eftermiddagsyoga. Kram

    SvaraRadera
  2. Ja det var gott:). Härligt med hälsning från Indien! Kram

    SvaraRadera