lördag 4 maj 2013

Lördag

utan riktig lördagskänsla. Inte alls sugen på morgonyoga just nu. Låg kvar i sängen till nio. Tänkte mig en lugn dag hemma. Men gnagde lite att det var marknad i stan. Borde väl ge sig i väg med barnen en stund. Saken var klar när mormor ringde & frågade om vi skulle ta följe. Ofta är det så att jag får en tanke & så dyker möjligheterna upp. Som häromdagen när jag tänkte att det skulle vara fint med snittblommor på bordet i hallen. Senare på dagen dök en tjej upp på jobbet som vi har hjälpt med fina gula rosor till mig! De är fantastiskt fina i hallen. Alltid när jag tänker att jag ska yoga lite senare så lyckas jag skjuta upp det. Dyker upp något som ska fixas innan. Grillkolen var slut & jag fick åka till affären. Till slut rullades yogamattan ut & jag fick till ett kort men krävande pass för andning med huden, vila & 15 minuter meditation. Sen grillat & fetaostsallad.
Hela min telefon är fylld med coola bilder på dom här tjejerna. Nöjda efter marknadsbesöket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar