tisdag 14 maj 2013

Warrior-yoga?!

Hänger i med kriyan 4U & meditationen. Nu när det var långhelg fick jag till min efterlängtade morgonyoga igen. Inte så att jag gick upp tidigt men jag börjar dagen med yoga. Då vet man att den blir gjord. Efter några dagar med kriyan frågar mannen mig: Vad är det för yoga du gör nu egentligen? Är det någon sorts warrior-yoga?! Jag är bara som ett frågetecken, vaddå? Jo du är så arg efter du har gjort yogan, det går inte att prata med dig. Inser att det stämmer, liksom ingen stubin alls utan bara pang. Men när jag blev medveten om det så vände det. Dagen efter kände jag mig vänlig & glad efter min yogastund:-).

3 kommentarer:

  1. Han har ju rätt. Egentligen. Vi är andliga krigare ;)

    SvaraRadera
  2. Perfekt ord! Vi är ju krigare :)

    SvaraRadera
  3. Jo och ilskan måste få plats ibland den med, det finns en styrka i den:-) Kram

    SvaraRadera