tisdag 2 juli 2013

Livet

Ska man sammanfatta senaste tidens ingredienser: Krogbesök, (tänk vad man uppskattar man & familj när man kommer hem). Mannens kusin med familj på middag. Otaliga lass med skottkärran. Yoga. Vinkat av mellandottern på väg till Norge med buss. Meditation; So Purkh lyssnar jag på & tänker på min man. Ännu fler skottkärrelass. Grässådd. Uppesittarväntan på tonårsdotter med sena vanor. Yogapass (skavsåret vid svanskotan blöder när jag gör kriyan, borde kanske byta..?).
Hur kan det bli ännu bättre?


4 kommentarer:

  1. Sommaren är så full av allt man gör att man nästan tappar bort sig ibland :) Du, det där skavsåret låter ont, kan du inte göra något annat? Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja precis så, hoppas jag hittar mig själv nästa vecka när jag jobbar halvtid som nedtrappning inför några lediga veckor. Jo jag kan göra ett annat yogapass, men hade planerat minst 11 gånger med detta som nästan bara är rullande på ryggraden. Är lite envis när jag har bestämt mig för något... Kram

      Radera
  2. Livet.
    ...och ävenom det är intensivt så känner jag en stor medvetenhet mellan dina rader ♥
    Kram fina!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Nina♥ tur att du finns här:-), Kram

      Radera