måndag 16 december 2013

Negativ!?

Nu är du allt negativ säger mannen till mig. Nej det är jag väl inte svarar jag & funderar på vad han menar.. Vet vad det beror på. Att jag har kommit ur mina rutiner & vanor. Tråkigt nog är jag en sådan person som inte kan slarva för mycket med sömn, mat osv för det påverkar mig ganska snabbt. Mysig tjejmiddag i fredags & gymnastiktävling hela lördagen spädde på det redan krympande lugn & ro/egentid/sömn-kontot. Så får det vara ibland man får prioritera att vara social. Men nu är det dags att prioritera: bra mat, yoga & frisk luft. Började med en långpromenad igår trotsande regnet så mycket skönare att sen krypa ner i soffan med en kopp te... Kram & Sat Nam

6 kommentarer:

  1. Tänk jag upplever alltid dig som väldigt positiv. Att du alltid tar fram något som du kan tänka på, meditera kring eller yoga. Kram och regnpromenader är egentligen underbara tycker jag, även om jag helst vill ha snö nu!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack vad snällt för jag känner mig oftast postiv nuförtiden...Jag vill också ha snö !! Kram

      Radera
  2. Jag blir också negativ, eller tja kanske, mer fräsig och näsvis när jag kommer ur rullorna. För precis som du mår jag bäst när det rullar på "som det ska". När yogarutinerna sitter som gjutna, maten klar när jag är hungrig och får sova mina lååånga nätter. Behövs löjligt lite förrän jag är ur balans. Skönt å ena sidan, tröttsamt ibland ;)
    Kram!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det där känner jag igen. På ett sätt är det bra då kroppen säger ifrån snabbt vid för mycket stress. Men tråkigt att behöva känna av "roliga saker" läs nattsudd så länge efter.. Kram

      Radera
  3. Tycker också att du är en otroligt positiv människa.
    Du lyckas ju vända på allt till det bästa.
    Fast sura bara måste man få göra det med. ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack tack.. jo man måste ju få sura men bara en stund... kram!

      Radera