tisdag 17 december 2013

Yogabliss

Jag är väldigt förtjust i det yogapasset jag gör nu. Oppurtunity and green energy set. Bara namnet säger det tycker jag. Det är ganska långt så det är lite svårt att få till det. Igår fick jag ta en paus för att hämta stordottern i stan & se slutet på Sandhamndeckaren med familjen. Sista delen av passet fick bli innan läggdags. Jag älskar känslan efter det yogapasset som håller i sig än idag.... Önskar mig tid att riktigt grotta in mig i "möjligheter och grön energi" under julledigheten.

2 kommentarer:

  1. Vilken kriya!
    Vet du, jag gillar din avslappnade inställning till nödvändigheten i att "ta en paus" och fortsätta yogan när Livet tillåter. För exakt & precis så ska det vara! Såhär mitt i livet ska vi inte piska oss själva om vi inte lyckas få till yogan prick kl.5 varje dag, inte heller ska vi känna oss sämre för att vi ibland måste fungera taxichaufför och vara med familjen mellan två asanas. Det är precis som det ska! Den genomgripande effekten är precis lika stor, om inte större ♥
    Kram kära yoginivän!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag visst är det en magisk kriya! Glad att du gillar min inställning. Tyvärr är jag ingen morgonmänniska som studsar upp vid 5 men jag yogar och tycker om att sprida yogans ljus vidare genom undervisningen. Det får väl vara good enough! Kram och så glad att ha en sån klippa som du är i min "närhet". Kram

      Radera