torsdag 11 december 2014

Att skänka en slant

känns bra. Varje månad ger jag en liten summa till Naturskyddsföreningen & Greenpeace. Ofta ger jag också bidrag till Vi-skogen, då deras arbete känns hoppfullt, långsiktigt & fokuserar på det positiva, det gillar jag. Den här månaden har jag även köpt ett armband som ger till Barncancerfonden, armbandet har jag redan lyckas tappa bort men gåvan finns kvar. Nu är det oundvikligt att önska låtar på Musikhjälpen! Radion går varm här. Jag önskade en låt med Håkan Hellström & betalade med kortet, råkade skriva min mans telefonnummer så jag sa att om de ringer upp får du väl låtsas vara ett Håkan fan:-).
Igår hade jag en hel kväll hemma då jag inte skulle åka någonstans, eller skjutsa hit & dit. Som balsam för själen. Den här morgonen startade på yogamattan. Keep up!

4 kommentarer:

  1. Hur ska man kunna låta bli att dras med? Det är helt underbart �� Gör som du gör, olika aktörer får våra pengar, känns rätt så. Kram kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Javisst är det härligt med Musikhjälpen och alla som ger. Det ger värme i hjärtat ! Kram

      Radera
  2. Woop woop för Musikhjälpen! Love it!
    Alla kan vi göra något ♥
    Kram och ha en sjutusans till fin helg!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja absolut kan alla göra något! Bara att keep up♥, woop woop Kram

      Radera