fredag 26 december 2014

Dag 8

För mycket sött & kött har det blivit i jul. Känns skönt att börja dagen med en grönkålsdrink. Vår lilla vik har frusit till is. Härligt att komma ut & lapa i sig av dagsljuset. Lilltjejen har fortfarande ont i magen så vi får hålla oss hemmavid. Idag gjorde jag meditationen med Nirinjan Kaurs version. Vackert men det kändes som den var oändligt lång, trots att den bara är en halvtimme, eller 31 minuter om man ska vara exakt. Högerfoten somnar varje gång men det är bara att keep up. Kram & Sat Nam♥

4 kommentarer:

  1. Hoppas hon blir pigg snart, skönt att ingen mer fick magsjuka. Grönkål... Som jag försökt , får inte i mig det helt enkelt :) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Fryst grönkål mixad i drink smakar ingenting, eller så har jag vant mig. Ja jag hoppas hon blir frisk snart vi har varit på vårdcentralen idag men de hittade inget mer fel än magont.. Kram

      Radera
    2. Åh stackars lilltjejen! Jag har testat i smoothies, grönkålschips you name it. Inte min grej helt enkelt :) Men har förstått att det är jättenyttigt!

      Radera
    3. Jag har hört att det senaste supernyttiga är broccoligroddar, kanske du ska satsa på det istället:-). Kram

      Radera