fredag 13 februari 2015

Pirr i magen

Dyker upp förfrågningar om yogan från helt oväntade håll. Underbara möjligheter, men ska jag pressa in mer i mitt vardagsschema? Frågor som får hänga i luften över helgen. Tacksam att yogan når ut. Idag åker jag till Stockholm för vita tantran imorgon. Hade lyckats missta mig på busstiderna & inser att bussen går två timmar! tidigare än jag var inställd på. Det blir att snabbt slänga ner alla vita kläder i väskan inklusive den sönderklippta vita gardinen som får fungera som huvudbonad (om nu inte den virkade mössan från min fina kurskamrat har hunnit dimpa ner i brevlådan). Bara andas & försöka hålla mig öppen i själ & hjärta för upplevelsen. Kram & Sat Nam♥

5 kommentarer:

  1. Ska tänka massor på er imorron, som får sitta där i den kraftfulla energin! Sat Nam Wahe Guru!

    SvaraRadera
  2. Önskar dig en underbar vit tantra-dag! <3
    Sat Nam

    SvaraRadera
  3. Åh, vad spännande, både tantran och de nya möjligheterna. Lycka till!

    SvaraRadera
  4. Ska bli spännande att få höra om den vita tantran, kommer ihåg Ninas glädje över den. Kram

    SvaraRadera