fredag 3 juli 2015

Resans slut

Imorgon kväll är det dags att åka hem igen. Det har varit en paus i bloggandet och faktiskt i allt som rör hemmalivet. Tre veckor fyllda med värme, havsbad, uppassning i form av uppdukad frukost & mat på restaurang. Det har varit vilsamt på alla sätt & vis. Yogan har blivit gjord varje dag. Min manual är fullklottrad av datum, jag har gjort olika yogapass ( kriyor) varje dag. När vi bodde på ett hotell med större pool simmade de andra på morgonen och jag yogade. Tacksam för det! Förstår nu verkligen innebörden att göra 40 dagars. Längtar efter att grotta in mig i ett speciellt pass. Jag berättar mer om resan när jag är hemma igen. Har läst era bloggar men får inte till några kommentarer från mobilen. Kram & Sat Nam

8 kommentarer:

  1. Men så härligt! Du ser så fräsch och glad ut på bilden, livsnära liksom ❤️
    Ser framemot dina rader om resan, massor!
    Kram och lycklig hemresa!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack fina Nina, så glad jag blir. Hjärtekram

      Radera
  2. Har det redan gått tre veckor, hjälp! Vilken amazon du ser ut som på bilden, och ja, precis som Nina ser jag fram emot att läsa om din resa. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ha ha, amazon.. ha ha, du är för härlig! Stor kram

      Radera
  3. Tänker som Lotta vad snygg du är!!! Längtar också om att få läsa. Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hi hi, men tack, själv tycker jag magen putar, men jag är inte så knusslig med sånt.. Kram♥

      Radera
  4. Säger som Lotta, vilken amazon du är! Och det låter som en riktigt skön resa min vän! Kramar

    SvaraRadera
  5. Knasiga yogasystrar♥... hi hi, ja det har varit underbart! Kram

    SvaraRadera