tisdag 1 mars 2016

Miniyogini & maten

Lite sådär med yogadisciplinen, orkade inte upp i morse. Tisdagar vet jag att det är bara morgonyoga som gäller för sedan har jag två yogaklasser på kvällen. Igår kväll gjorde jag kriyan för Keep up Spirit hemma på min kammare & idag stapplar jag fram med en grym träningsvärk i baksida lår. Får se om jag kommer att grimasera illa när jag ska visa yogapostionerna ikväll..
Igår kväll efter yngsta dotterns gympa fick jag en uppvisning i yoga. -Titta mamma jag yogar sa hon & hängde på köksbänken, sedan blundade hon & upprepade Sat Nam, Sat Nam.. Redan en kundaliniyogi?

Det som ändå fungerar hos oss trots fullspäckade vardagskvällar är maten. Igår gjorde jag en god medelhavstorsk med massor med olivolja. Bilden är tagen innan den åkte in i ugnen.

4 kommentarer:

  1. Söt hon är! Och inspirerande mat! Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack och ja man måste passa på när matinspirationen finns! Kram♥

      Radera
  2. Men dööör så go! jag vill också ha ett yogabarn ;=))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kan starkt rekommendera ett yogabarn♥ Kram

      Radera