torsdag 22 mars 2018

Upptagen vecka

Lyckades få ihop en vecka där alla vardagskvällar är uppbokade:

MÅNDAG: Yoga på lasarettet direkt efter jobbet & firande av 9 åring med mat & tårta
TISDAG: Yoga i "stan"
ONSDAG: Kära kompisen fyllde femtio & vi spontan-fikade där & lämnade present
TORSDAG: Minsta dottern har gympa 
FREDAG: Konsert med fin vän i grannstaden & säkert nåt glas vin..

Det är ok, tacksam att roliga saker händer & att jag har nära & kära. Jag får spara stöket till nästa vecka istället. Träna på att vara mer spontan♥..

I morse var jag trött för jag sov lite dåligt i natt. Funderade på om jag skulle sova istället för att yoga. Men så vägde jag 40 minuters extra sömn mot 40 minuter med Snatam Kaur & då var valet lätt. Yogan vann!!

Kram & Sat Nam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar