onsdag 8 december 2010

Årets kalender

Här kan man lyssna på ett radioinlägg om medicinsk yoga Yoga för hjärtat. Det är intressant tycker jag. Skulle gärna lägga till lite andningsövningar i början av mitt yinyogapass men vill lära mig mer först.

Känner mig hoppfull inför 2011 när jag tittar på min nya vackra kalender..
Just nu känns annars allting väldigt trögt, hade hopp om att saker skulle falla på plats här tidigare i höstas. Men nu känns det som om ingenting händer varken på mitt jobb eller i mitt nystartade företag. Dessutom har inte min yogaträning varit på topp den här hösten heller. Det som känns viktigt just nu är att vila mer och meditera mer. Men jag VILL att det ska hända roliga saker att NYA MÖJLIGHETER ska komma till mig snart och att allt inte bara ska gå i samma gamla hjulspår...

3 kommentarer:

  1. Vilken vacker kalender! Jag tror man måste ha tålamod när man startar sitt företag, det brukar ta cirka 3 år att komma i gång och få det att rulla runt. Och jag känner igen mig, man vill så mycket och så sätter sjukdomar eller andra saker käpper i hjulet för träningen. Men den finns där och jag skickar en tålamodskram till dig idag :)

    SvaraRadera
  2. Åh, tack för radio-länken. Ja, allt tar sin tid och tålamodet sätts på prov hela tiden mer eller mindre tycker jag. Så är det för mig iallafall! Nya krafter till nya året sänder jag dig =)

    SvaraRadera