tisdag 7 december 2010

Hemma

Julklapp till lilla M, halva priset mot i leksaksaffären här i stan.. Det är billigt i Ullared..
Börjar återhämta mig efter hemkomsten från lågprisshopparnas mecka.. Hade faktiskt trevligt. Mysigt att göra utflykt med stortjejerna och min kära kompis med dotter. Ja vi fyndade en hel del, nästan alla julklappar är klara. Skulle gärna ha köpt lite till, bla fanns min favorit ansiktskräm från Lumene, för mer än halva priset. Men fick hålla hårt i plånboken och det blev ändå hyfsat dyrt.. Jobbigt att köra hem, många mil i dåligt väglag och det snöade. Så igår gick jag och la mig tidigt. Ikväll var det mitt yinyogapass. Hade ingen större lust men bara jag kom dit och tände ljusen så var det härligt att vara där.

2 kommentarer:

  1. Jag får en underlig ångestkänsla när jag tänker på Ullared. Och jag har inte ens varit där. Jag borde göra ett studiebesök någon gång.

    SvaraRadera
  2. Javisst, Ullared ÄR ångest i kubik. Ska man ens klara av att gå in där så är det en bra idé att tänka att man är på studiebesök...Rekommenderas inte att åka dit, även om vi hade en mysig helg.. Kram

    SvaraRadera