torsdag 30 december 2010

2010

Här skriver jag om 2009 som var ett fantastiskt år för mig. På något sätt kände jag att 2010 skulle vara ett mellanår och nu när jag summerar så tycker jag att det stämmer. Fast utåt sätt har det ändå hänt en del saker:
Vi gjorde en långresa till Thailand i sommar.
Jag fick (under en kortare tid) mer utmaningar på mitt jobb (coach).
Jag startade en enskild firma och hade min första alldeles egna yogakurs..
Jag började leda ett yinyogapass, det är jag väldigt tacksam för, då det ger mig mycket.

Det viktigaste under 2010 är att jag har tagit mycket tid att umgås med mina barn och speciellt med lilla M som är minst. Jag har spenderat mycket tid i sandlådan och på gatan med dockvagnen. Riktig kvalitetstid som har fyllt på mitt hjärta med mycket kärlek..

Sen har vi väl insett att vårt hus är lite för trångt för oss. Under 2010 har jag plockat otaliga klädesplagg som har varit slängda på golv, tvättat tusentals maskiner, skjutsat på femtielva träningar varje vecka, tittat på ganska många gymnastik och friidrottstävlingar, gått otaliga promenader med hundarna och allt annat som man gör i vardagen. De dagarna som är livet..

2 kommentarer:

  1. Härlig bild! Du verkar haft ett toppenbra år som du ska vara mycket nöjd med.

    Gott Nytt År!

    Kram
    Stina B

    SvaraRadera
  2. Tack Stina! Detsamma till dig! Kram

    SvaraRadera