söndag 3 juni 2012

Härlig helg



Det har varit en härlig helg. Det enda som har varit lite krävande är den "bortskämda prinsessan" som vi har fått i familjen:). Igår tog tjejerna & jag en tur till Ikea. Köpte lite billiga småsaker till hemmet. Nya mindre dricksglas som får bättre plats i diskmaskinen, nya gardiner & kuddfodral. Känns kul att pyssla lite hemma. Borde ha varit hemma & pluggat för på tisdag stundar min muntliga tenta i medicinsk grundkurs, huga..! Tänk att det finns så mycket annat man vill göra när man borde plugga. Har gjort en del fysisk yoga i helgen, sugen på att röra på mig. Då passar det bra med grodan, bron & mirakelböjar.. Idag hade jag mitt andra pass i medicinsk yoga. De fick göra den grundläggande andningsmeditationen som avslutning. Imorgon åker jag till Karlstad för min egen utbildning.

4 kommentarer:

  1. Mirakelböjar - det låter fint :) Lycka till på tentan! kram

    SvaraRadera
  2. Så söt hon är din prinsessa:)
    Lycka till med tentan!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera