onsdag 6 juni 2012

Långa djupa andetag

Hade ett så skönt yogapass igår kväll när lilla M hade somnat. Startpaket 3 som har mycket fokus i halschakrat. Jag vilade till "Abrahams vortex cd". Då märktes det att träningen på "långa djupa andetag" har gett resultat. På den cd:n uppmanas man att andas in & ut med ganska långa pauser mellan. Innan jag började med medicinska yogan var jag tvungen att ta extra andetag annars kändes det som jag skulle spricka men igår var det inga problem. Tänkte att jag skulle yoga ikväll igen men lilla M har hög feber & jag känner mig också lite krasslig. 
Dagens bästa: Tentan gick bra! Fick tom VG.. En stor lättnad att kunna stryka en sak på att göra listan...
Dagens sämsta: Våra fina burkar i skafferiet med ekologiska krossade tomater innehåller säkert en hel del av giftet bisfenol A. Blä!




7 kommentarer:

  1. Har denna vecka introducerat start paket 3 för en grupp som aldrig förut yogat. Helt underbart att först se dem sitta spända under intoningen för att bara mer och mer slappna av under passet och i går hade jag flera tack mail i min inbox.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ska göra startpaket 3 med min prova på grupp på söndag. Kul att höra om att det fungerar bra:-)

      Radera
  2. Andetaget!! Peace&Love to you!

    SvaraRadera
  3. Grattis till tentan! Och andetaget, det är där allt ryms :) Kram

    SvaraRadera