onsdag 20 juni 2012

Träning

Solen skiner på huden, blommorna doftar, barnen på dagisavslutningen sjunger så jag blir tårögd, tårtan med maräng & jordgubbar smakar så gott. Jag försöker verkligen bara vara i nuet & njuta. Det är inte helt lätt jag är trött & har lite huvudvärk men lägger inte fokus på det. Jag tränar på att vara här & nu & snart kanske det går ännu bättre. Tänker att träning ger färdighet.
Sen kanske det inte var så smart att lägga in en resa till kusten precis innan resan till Turkiet & dessutom bolla med drömboendet samtidigt. Men det är också härligt med många goda saker på kort tid.
Dagens yoga får bestå av Wahe Guru-mantrat, passar bra så här i midsommar tid. /Sat Nam



3 kommentarer:

  1. Låter härligt med flera resor! Önskar dej och familjen sköna dagar! Wahe Guru

    SvaraRadera
  2. Det blir bra! Du kommer att koppla av ordentligt när ni reser tror jag. Må gott!

    SvaraRadera
  3. Önskar er en riktigt härlig midsommar och semester. :) Kram

    SvaraRadera