fredag 20 juli 2012

Förmiddagsyoga

Nu när jag är ledig har jag ingen lust att kliva upp med tuppen. Däremot är det väldigt praktiskt med morgonyoga för då vet man att den verkligen blir av. Sparar man den till senare kan det lätt dyka upp saker som gör att man inte hinner. Min yogatid är således vid nio-tiden när jag är ledig. Frukosten får vänta tills jag är klar. Resten av familjen kanske grymtar lite när jag yogar mitt i morgonstöket. Men tänker att de får min tid resten av dagen. Har fortsatt med startpaket 2 & morgonropet. I morse blev det ytterligare en meditation som jag tänker ska följa mig nu i 40 dagar.

Annars är jag väldigt trött just nu. Cyklade till stranden med barnen en stund, annars skrotar jag mest runt i låångsaamt tempo..

1 kommentar:

  1. Det är bra att skrota runt och tänka på sig själv också.
    Särskilt i långsamt tempo.
    Kram

    SvaraRadera