torsdag 26 juli 2012

Kontraster

De två senaste dagarna har min yoga varit en plåga.. hi hi det rimmade visst. Det är väl typiskt när man verkligen känner att det är superhärligt med yogan & även säger det högt. Men livet är fullt av kontraster & det är utifrån dom man kan önska något ännu bättre. Tror att det har varit min ägglossning som spökar. Känner av den så otroligt mycket både till kropp & sinne. Har skickat efter Femal balans som är ett naturläkemedel & ska se om det gör saken bättre. Igår hade lilla M & jag en riktig mysdag. Resten av familjen åkte till Skara Sommarland, det var dom inte ensamma om flera timmars kö på motorvägen. Lilla M & jag var hemma, gick en promenad till stranden, fikade & plockade blåbär som vi åt till kvällsmat. Det är livskvalitet♥

2 kommentarer:

  1. Jag borde också sända efeter Female balance, går runt och känner mig som en tunna med ont i magen och nerverna på ytan :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kunde inte ha beskrivit mitt tillstånd bättre själv...Ska absolut meddela om naturmedlet gör någon skillnad:-)

      Radera