tisdag 24 juli 2012

Yogaglädje!

Var så trött igår kväll att det kändes som jag hade bomull i hela huvudet. Tänkte att det var lika bra att ge mig ut med lillhunden trots att det regnade på tvären i blåsten. Efter långpromenaden kände jag mig pigg nog för att göra min yoga. Startpaket 2, mjukare i kroppen i benböjen, fördelen med att yoga på kvällen. Efter min meditation kände jag mig pigg igen & rentav lycklig. Det blev lite extra fysisk yoga av bara farten, ingen lust att kliva av yogamattan:-). Efteråt läste jag lite i de få Kundaliniyogaböcker jag äger. Kände mig så tacksam & lycklig lottad över att ha funnit Kundaliniyogan. Bliss♥
Gladsak idag. Mina nya jobbträskor från Trätoffelfabriken i vår lilla stad

4 kommentarer:

  1. Lycka! Jag är också så glad att KY visade sig vara så rätt!

    SvaraRadera
  2. Så härligt för dig! Och vilka fina träskor, kanske ska ta mig en tur ditåt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja visst är träskorna fina! Man kan designa själv om man vill, bara att välja färg material osv så tillverkar dom:-). Kram

      Radera