tisdag 13 november 2012

Maratondag

Jo jag är här även om det är lite tyst på bloggandet just nu. Ekorrhjulet snurrar på här i novembermörkret. Idag var det en riktig maratondag först jobba, sen utvecklingssamtal på högstadiet, föräldramöte på mellanstadiet & direkt till min yogalektion. Motivationen var väl inte på topp men var ändå kul under passet.
Imorgon åker jag tåg till storstaden. Dags för del ett i min coachutbildning. Har inga direkta förväntningar & inte tänkt så mycket på den. Ska däremot bli skönt att få lite egentid. Två hotellnätter & kvällar då jag kan landa i mina egna funderingar.

4 kommentarer:

  1. Det låter som du har mycket runt dig hela tiden. Ibland är det ju så men då kan några hotellnätter verkligen vara precis det man behöver. Önskar dig lycka till och hoppas utbildningen är bra för dig. Kram!

    SvaraRadera
  2. Jo det är nog lite för mycket just nu. Men det mesta är roliga saker som tur var! Tack det värmer att du skriver hos mig! Stora Kramen

    SvaraRadera
  3. Önskar dig två härliga dagar i storstaden! Hoppas att du får njuta av din egentid. :)
    Stor kram!

    SvaraRadera
  4. Det snurrar. Lite för snabbt ibland. Då får man hålla i sig och tänka som du - hitta vilan och landninge ett par hotellnätter. Kram och ta väldigt mycket hand om dej!

    SvaraRadera