söndag 4 november 2012

Söndagsyoga

Ikväll fick det bli ett för mig nytt yogapass för bättre andning. Gick ganska trögt, jobbigt att sitta i easypose (korslagda ben), jobbigt att sträcka på ryggen, jobbigt i armarna, ungefär det som hela passet gick ut på. Säkert var passet nyttigt för mig & tål att provas fler gånger:-). Dessutom blev jag så himla hungrig, hade lust att avbryta yogan & gå till köket istället. När jag började meditationen hade jag som avsikt att göra den i 11 minuter. Men det gick så lätt & kändes så ljust att det blev 31 minuter av bara farten.

Känns faktiskt skönt att det här höstlovet är över och vardagsrutiner kommer tillbaka igen. Även om mannen fortfarande är krasslig & får stanna hemma. Skönt att tjejerna ska till skolan & dagis & jag till jobbet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar