torsdag 27 juni 2013

Dagens tankar

Lugnt på jobbet, äter morötter & dricker grönt te. Hinner tänka klart varje tanke. Funderar på om jag inte kan ha hög energi hela månaden. Varför kan jag inte alltid vara harmonisk, hoppfull, pigg, må strålande, vara tacksam, öppen & förundrad över det jag ser. Vet att kontraster är viktiga för att veta vad man vill ha. Tänker att jag inte ser hela bilden. Att jag nog varje månad har ett mönster, beror kanske på hormoner, att jag har pausat min yoga vid ladies holiday, att tankarna hamnar i fel spår. Kanske att jag blev bortskämd av att sväva på små moln & inte vill nöja mig med mindre nu längre.

Fortsätter med min yoga, men har fått en liten yogaskada. Insåg att jag har ett skavsår vid svanskotan. Inte konstigt att det gjorde ont igår med allt ryggrullande. Hi hi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar