tisdag 4 juni 2013

Ingenting

Tron på mig själv är svag just nu. Skyller det på årstiden. För egentligen har jag haft härliga upplevelser. Fortsätter med min kriya. Är uppe alldeles för sent på kvällarna & tittar ut på allt det vackra. Sjön genom fönstret, himlen & allt det gröna. Men oroar mig lite för att jag inte orkar ta tag i saker, vet inte vad jag vill. En träff på jobbet har med sig en Osho-kortlek. Jag får ta ett kort som ska berätta om framtiden. Kortet är helt svart & heter ingenting. Jag ska vila i att inte veta, tillit i att det rätta dyker upp. Bara vara i stunden, andetag för andetag, stund för stund. Det tar jag med mig..
Pics från helgen

2 kommentarer:

  1. Fina du, det känns som att du behöver få semester. Tid för att verkligen landa både i dej själv, nya huset och allt runtomkring. Se till att bli omhändertagen du med, kanske flika in en massage (bara det inte ytterligare blir en stress eller trötthet) eller be någon av döttrarna skönt massera ditt huvud, tillåta avslappningen ♥

    Vila i allt. Låt saker bero. Var inte där och pilla ;) Låt det svarta kortet vara din meditation. Sat Nam kära, kära du ♥

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack kära Nina. Vila i allt, låta saker bero. Klingar vackert i mina öron. Sat Nam

      Radera