måndag 17 juni 2013

Sanningen är

att jag fick väldigt lågt blodsocker av min livgivande lunch. Två mackor & en avocado var jag tvungen att panikäta framåt eftermiddagen för att inte svimma:-). Kvällsmaten var mer rejäl med pasta, tomatsås, mozzarella & diverse tillbehör. Tar det lite lugnt med yogan men en stund med suficirklar & meditation gör en stor skillnad för mig. Lyssnar gärna på klipp med Abraham-Hicks nu. Gör mig glad & hoppfull. Ska börja skriva i en bok med positiva aspekter ikväll. Fokusera positivt! Sat Nam

2 kommentarer:

  1. Jag dör ju litegrann varje gång jag försöker mej på en "lättare lunch". Det funkar liksom inte för mej. Jag behöver riktig arbetarmat för att gå runt resten av dagen. På gott och ont (hade varit skönt att kunna smälla i sig en banan och stå sig till kvällen!).
    Kramis!

    SvaraRadera