måndag 24 juni 2013

Utan yogan,,

Ingen yoga alls hos mig på sista tiden. Allt för mycket annat som har tagit min tid & ork. Midsommarfirande, väldigt mycket skottkärrekörande, tunga lass med jord i, släktbesök mm... Känner det så tydligt nu att jag behöver ha min yoga för att allting blir så mycket lättare då. Tankar & hjärnspöken har dykt upp som jag inte vill ha. Oro & stress som inte gagnar mig. Men å andra sidan inser jag att jag har mått bra så länge innan. Att det är en så stor kontrast nu att inte må helt bra.
Jobbade hårt hela dagen igår. Men sent på kvällen tog jag ändå en yogastund med Maya Fiennes dvd för första chakrat. Ibland ger det en puff att bara hänga med i undervisningen även om jag längtar efter morgonyoga på egen hand. Sat Nam

3 kommentarer:

  1. Fast yogan är ju med dig.
    Det hörs när du säger att du inte vill ha vissa tankar.
    Precis så som jag känner det.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hänger med i Marikas ord, yogan finns där!
    Kramis!

    PS. Vad snygg du är på bilden, workout look ♥!! DS.

    SvaraRadera