lördag 7 juni 2014

Hjärtats väg

Härliga lugna dagar hemma. Yogar & har hittat en kriya där bryggan ingår. Kan inte göra den länge men glad att den fungerar. Vaknar på natten & oron tar över litegrann. Tänker på jobbet & höften som värker. Försöker stanna i känslan & inte fly. Ikväll är jag också lite orolig. Stordotter på klassresa i Göteborg har fått tag i hennes stora idol Håkan biljetter i sista minuten. Klassföräldrar på resan var inte så glada men jag vet att ibland måste man följa sitt hjärta!

7 kommentarer:

  1. Där var väl livat hos Håkan i går kan jag tänka mig, en stämning som heter duga. Jag var på Michael Jackson i slutet på 80-talet när han var som störst, det var en upplevelse jag aldrig glömmer. Kan tänka mig att mamma och pappa var en aning oroliga då.
    Trist med ond höft, vet du vad som är fel?
    Ha en skön söndag!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag hade så gärna varit där jag med, men glad för dottern.. Nej jag vet inte vad som värker, vänster höft & tå krånglar & höger armbåge. Men det är väl sånt man får räkna med & inte lägga så stor vikt vid (förutom ibland då det värker på natten). Tack detsamma!

      Radera
  2. Du ska se att klassföräldrarna kommer över det hela.
    Självklart att man ska gå på något som man längtat efter.
    Ta hand om dig själv!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja just det, de kommer över det så småningom, man kan inte vara älskad av alla gäller att älska sig själv:-). Kram!

      Radera
  3. Hon kommer att vara dig evigt tacksam ;) Min höft krånglar lite då och då också, kanske håller oss på banan och för så att vi inte tappar fokus... Hursom, alltid är det något, bara att följa med och vilken somrig bild!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det är bara & följa med i kroppens nycker.. ska på akupunktur imorgon & det brukar hjälpa. Hon är tacksam & jag med.. Kram!

      Radera
  4. Underbar bild! Härligt att läsa om din lugna helg och hoppas att akupunkturen hjälpte!

    SvaraRadera