måndag 8 september 2014

Hemmahelgen

blixtrade förbi. Strålande väder, bondens marknad & trädgårdsarbete. Fixade med odlingslådor & planterade ett äppelträd. Kort yogapass på morgnarna. Sex rörelser varav en är att ligga på mage & slå med knytnävarna på baken i två minuter. Ska hålla en ungdomlig, jovisst kinderna är rosiga efteråt:-). På söndagens yogakurs är det fullt i salen. Orolig att alla inte ska få plats. Tacksamt, minns när jag var orolig att ingen skulle komma..  Härlig helg, skulle jag önska något är det fler långsamma dagar hemma.
Man ska vara försiktigt med vad man önskar. Imorse hostade & snorade lilltjejen så mycket att jag fick hålla mig hemma. Vi har spelat memory & målat vattenfärger. Vilat & slappnat av & regnet bara öser ner.


6 kommentarer:

  1. Hjärta på dej. Helt enkelt.
    Och vilket fint armband du har!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hjärta tillbaka och det är min kompis som är silversmed som har gjort fina armbandet. Kram!

      Radera
  2. Låter som finaste helgen. Och en oväntad hemmadag i sakta mak är inte fel ibland (fick en själv förra veckan, mysigt!).

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hemmadagar är guld värda ibland. Kram!

      Radera
  3. Jag gillar också ditt armband. Så fint!
    Kram

    SvaraRadera