onsdag 3 september 2014

"It is your birthright to be healthy, happy and holy." -Yogi Bhajan

Men det är inte alltid lätt att ha tilliten. Har dykt upp en del oroliga tankar den här veckan. Jag vet att det beror på en väldigt intensiv jobbperiod. Ruckar jag på mina rutiner, slarvar med sömnen & stressar får jag betala med oro. Nuförtiden är jag mer medveten om när det börjar gå åt fel håll. Då är det dags att yoga, meditera, slappna av. Inte ta tankarna på så stort allvar. Jag är inte mina tankar jag bara har dem en stund... Sat Nam

4 kommentarer:

  1. så sant. Och jag är likadan, om jag slarvar eller tappar bort rutinerna så kommer annat smygande. Lite gör stor skillnad, bara man får till en kort meditation eller lite yoga brukar det gå bättre. Kram kram och hoppas det lugnar ner sig snart

    SvaraRadera
  2. Jag är likadan.
    Kram och ro till dej!

    SvaraRadera
  3. Fina Annika och Nina, jag tror att vi yoginis är så vana att må bra & känna efter i kroppen. Minsta obalans känner vi av. Kram kram♥

    SvaraRadera
  4. Kan bara hålla med, rutinerna är avgörande ❤️ Hoppas du får ett lugn snart. Kram

    SvaraRadera