söndag 23 november 2014

En sån där helg

som liksom rymmer allt. Långpromenad i grådaskigt dagsljus. Tvättande av den största tvätthögen någonsin & skurande av alla golv. Fast allt går lättare när man har döttrar som bakar lussekatter & spelar julmusik. Mina pepparkaksmuffins med bovetemjöl ratade alla utom jag, precis som vanligt. Tända ljus på svärmor & svärfars grav & låta en tår trilla nerför kinden. Vem ska nu hålla i det årliga pepparkaksbaket? Få en sväng av dåligt humör som nog triggades av alla lussebullar (eller pms).. Men allt blir bättre med "Lugna hjärtats meditation" både igår kväll & i morse. Idag har jag & lilltjejen varit i badhuset & nu återstår bara min yogaklass innan jag får krypa upp i soffan & läsa. Hoppas din helg varit fin! Kram & Sat Nam

3 kommentarer:

  1. Allt får vara med ❤️
    Kram!

    SvaraRadera
  2. En mysig helg med allt sånt som livet innehåller! Kram!

    SvaraRadera
  3. Upp och ner, hit och dit, that´s life Kram♥

    SvaraRadera