fredag 11 augusti 2023

Nya tag!

 Hej vad det går & nu är det redan fredag! Jag var hos sjukgymnasten i början av veckan där jag fick nya övningar att göra på gymmet. Ambitionen var att träna två dagar den här veckan men nej det har blivit mest jobb & promenader sen har orken varit slut. Får ta nya tag nästa vecka, eller är det önsketänkande?!

Nästa helg ska vi hämta ponnyn som dottern ska hyra över vintern men redan den här helgen har vi stalltjänst. Vi ska alltså ta hand om 8 stora hästar & en ponny. De ska ha olika mat, olika täcken, stå i olika hagar & alla är jättestora & ser likadana ut. Önska mig lycka till....

Annars tycker jag det är lite kul att jobba nu, få sätta på sig lite fina jobbkläder & fånga alla bollar som jobbet innebär.

Trevlig helg!

Trevlig lunchpromenad
på en av mina arbetsplatser

På jobbet!


3 kommentarer:

  1. Det är ju bra att du har fått till promenader iallafall. :-) Brukar alltid tänka att all motion som blir av är ju bättre än inget alls. Det kommer gå jättebra med hästskötandet! :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skrev svaret på fel rad, du får kika nedanför. Kram

      Radera
  2. Ja absolut bra med promenader och jag tänker lika som du gällande motionen, vardagspusslet måste gå ihop. Men kommer jag bara över den där tröskeln så brukar träningen bli gjord för att du längtar efter mer. Tack:-)

    SvaraRadera