torsdag 4 november 2010

Vila

Vaknade i tid i morse med, men bestämde mig för att ligga kvar och vila. Borde väl egentligen ha varit utvilad, då jag somnade klockan sju kvällen innan när jag sövde lilla M. Vaknade två timmar senare och när jag tittade upp såg lillhunden väldigt glad ut. Tror hon var en aning kissnödig, mannen var inte hemma och stortjejerna har inte sån koll på hundarna. Efter hundpromenaden gick jag och la mig igen och somnade direkt, hade nog lite att ta igen. Tror att november är en bra månad att vila mycket. Ikväll rullade jag ut mattan för att börja min ashtanga.. Men kände att jag hade lite ont i halsen så det fick bli yinyoga istället. På cd:n i yinyogakit så är det en minuts vila mellan varje asana. Lyx.

Må Bra Övning: Skriv meningar som börjar med. Det vore underbart om.................................
Tänk på saker som får ditt hjärta att sjunga
LILLHUNDEN

1 kommentar:

  1. Tror precis som du. Att november är vilans månad. Och jag vilar för fullt också :) Kram!

    SvaraRadera