tisdag 13 december 2011

Kalender 2012

Nu har jag valt kalender för 2012. Två år i rad har jag haft Paolo Coelos kalender men i år hade jag bestämt mig för en liten vanlig fickkalender. Men tji fick jag, kunde inte låta bli Leva Ps kalender. Det är alltid lite magiskt att börja fundera på nästa år & reflektera över året som har gått.
Ikväll är det luciafirande på lilla M:s Ur & skur dagis. Naturligtvis utomhus & ja det blir verkligen i ur & skur för nu hör jag regndropparna mot fönsterrutan. Senare min yogaklass & jag har bestämt mig för att fokusera på Gallblåse meridianden. När jag var på akupunktur förra veckan satte hon en nål i höger ben som gick i den meridianen. Hon sa att energin rusade fram så fort där & det var precis så det kändes som att nästan nålen skulle fara iväg..  Önskar er en LJUS LUCIA /kram Ulrika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar