söndag 4 december 2011

Söndagsyoga

Har gjort min kriya 10 gånger nu. (Kriya för det intuitiva jaget ur boken Kundaliniyoga för kropp, sinne & själ av Ulrika Berglind). Men ikväll är jag trött & yogar lite för sent. Känner att jag behöver lite input & lite stöd. Hittar det här klippet på you tube. Yoga för motståndskraft, jag har gjort nästan samma kriya många gånger.


Förutom yoga har helgen innehållit: lussebullsbak, tonårsbråk, julklappsköp, tacomys, hundpromenader, lite jobb & nybakt pepparkaksfika...

3 kommentarer:

  1. Gillar dendär kriyan, och jag sätter så mycket kraft&tro jag kan i den så att den verkligen ska fungera och mota alla baciller i gränd :)
    Ha en bra vecka, kära du!

    SvaraRadera
  2. Tror absolut att den fungerar:-). Speciellt nu när alla hostar runt omkring mig. Kram & ljus

    SvaraRadera