söndag 5 augusti 2012

Helgen

Så trött efter den här helgen som mest har spenderats på hemmaplan. Börjat bra med morgonyoga både lördag & söndag. Min kriya gör mig svettig & lätt illamående men jag gillar den! Igår var det en riktigt sur & stress dag. Hade så mycket saker som jag ville fixa här hemma. Resten av familjen ville hellre ta det lugnt & se på OS. Jag jobbade på & rensade förrådet, tvättade & städade. Mannen gjorde en gudomligt god fisksoppa till lunch med cocosmjölk, chili & citrongräs. Då tinade jag upp lite & sedan följde jag med på fotboll i solskenet. Ett bra sätt att få mig att sitta still i 90 minuter:).
Idag har det varit lugnare. Lillhunden & jag var i skogen & plockade kantareller. Min svampintuition fungerar tydligen bra även om jag var lite rädd för att gå vilse...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar