onsdag 8 augusti 2012

Lunchtajm

Grillade grönsaker, fetaost, olivolja & balsamvinäger. Det är grejer det om man frågar mig:-).

Igår började mitt yogapass igen. Inte så många som hade vaknat upp efter semestern. Men åhh vad det var kul, körde ett litet mer fysiskt pass. I love it♥. Härligt att vara i ett yogasammanhang & dela med sig av det man älskar. Mina yogavänner (ashtangayogisar) hade varit på workshop i helgen med finaste Maria Boox. Själv yogar jag ensam hemma framför datorn. Men jag har nog aldrig känt mig så säker på att det är rätt väg jag går. Rätt för just mig.. !

2 kommentarer:

  1. Åh det är så skönt att läsa att du går din väg utan att det är en konflikt med andra. Det stärker mig i min väg ska du veta. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så har jag inte tänkt på det förut. Men du har rätt! Gör mig glad:-).

      Radera