tisdag 19 mars 2013

Hurra för Lilla M idag!

Fyra år med lilla M just idag. Den största kärleksspridaren i vår familj. Hon som berättar för alla i familjen att hon älskar oss varje dag. Hon är min främsta lärare. Tacksam♥. I eftermiddag blir det tårtkalas!
Det snurrar lite fort hos mig. Ingen lust att träna fysiskt alls. Vill mer krypa ner i sängen & dra täcket över huvudet. Ryggflex, 7 minuters Sat Kriya & vila var min yoga igår. Känns som Sat Kriyan får följa med mig ett tag. Grundande & stärkande. Precis vad jag behöver nu.

8 kommentarer:

  1. Grattis stora tjejen! :)

    Då kanske vi samkör med Sat Kriya ett tag framöver då. ;)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja Carina, härligt om vi kan samköra:-). Är det 11 minuter som gäller? Kram

      Radera
    2. Jag vet faktiskt inte hur lång tid vi har i läxa. Gissar på 11 min och uppåt. Jag kör på så länge jag orkar men tror inte att jag kommer att orka 11 min de första dagarna, men efter några dagar så... :)
      Kram

      Radera
    3. 7 minuter för mig igår då jag yogade ihop med några till. Siktar på 11 minuter resten av veckan men det får vara max tid tror jag. Härligt med en Sat Kriya-kompis:-). Kram

      Radera
  2. Hurra för en stor liten tjej!

    SvaraRadera
  3. Lilla vännen, så söt!
    Grattis till både mor & dotter ♥

    SvaraRadera
  4. Grattis till din lilla tjej, så söt hon är!!

    Kram Lotta

    SvaraRadera
  5. Tackar, hon var så snygg i sina nya solglasögon i morse:-). Kram

    SvaraRadera